Szukasz odkrywczej roboty? Zostań telefonistką!

Ostatnimi czasy pojawiło się kilka nowych fachów, które wcześniej nie istniały. Ekspert od HR, programista czy grafik komputerowy – są to specjalizacje całkiem świeże na rynku. Istnieją również zawody, które znamy od dekad, lecz od niedawna troszeczkę zmieniły swój wygląd. Mówimy tutaj o telefonistkach koordynujących system call center. Jak rozwijała się praca persony zarabiającej na telefonie? Czy da się godnie zarobić na takiej pracy? Kto może się jej podjąć i czy trudno ją zdobyć?

Telefoniczna obsługa klienta

Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu
Dawniej, pani siedząca na infolinii miała obowiązek łączyć telefony. O cyfryzacji jeszcze wtedy nikt nie marzył, dlatego tez takie zadania były robione manualnie. Następnie, wraz z unowocześnieniem telefonu w mieszkaniach Polaków, zaczęły pojawiać się całkiem inne funkcje. Wszelkiego typu firmy wprowadzały system call center do swych biur – w konkretnych godzinach czynna była infolinia, na której pracownica odpowiadała na pytania dotyczące oferowanych produktów i świadczeń. Od kilkunastu lat narodził się kolejny kierunek tej branży – to osoba przy słuchawce zaczęła osobiście telefonować do różnych ludzi, wyszukując numerów w konkretnym banku, prezentując wszelkiego typu produkty.

Jeśli masz chęć zdobyć większą ilość informacji na omawiany temat, to notka z www również takie dane posiada, zatem kliknij tutaj, aby je zgłębić.

Dużo szczegółów na ten temat znajdziesz na stronie .

Jeśli jesteś młodą, bystrą osobą, nawet studentem, bez problemu możesz rozpocząć pracę telefonistki sprzedażowej. Obecnie wiele firm zewnętrznych, trudniących się tego typu usługami, poszukuje pracowników. Elastyczny grafik, dowolna liczba godzin przepracowanych w miesiącu, przyjemna praca w ciepłym biurze. Mało tego, nie potrzebujesz samodzielnie wykręcać numeru klienta, system call center zrobi to dla ciebie, ty tylko masz za zadanie odpowiednio poprowadzić rozmowę. A w tym również nie ma nic skomplikowanego – na początek pracy dostaniesz wszelkiego rodzaju szablony rozmów, które krok po kroku zobrazują ci, jak rozmawiać z konkretnym typem klienta, w zależności czy twój sektor zajmuje się sprzedażą produktów czy po prostu odpowiedzią na pytania. Dla najlepszych pracowników, korporacje telefoniczne oferują stały etat na umowę o pracę, oraz pełny pakiet socjalny – opieka medyczna, karnet na siłownię i znacznie więcej. Sprawdź systemy telefoniczne.

System call center to całkiem nowy twór, jednak już został opanowany przez sporo firm. Jeśli chcesz dorobić sobie nieco pieniędzy w okresie edukacji, lub po prostu poszukujesz stałej, interesującej pracy, zostań telefonistką! Jest to jeden z najbardziej rozwijających się fachów, z tego powodu wakatów jest mnóstwo.