Szukasz odkrywczej roboty? Zostań telefonistką!

Ostatnimi czasy pojawiło się kilka nowych fachów, które wcześniej nie istniały. Ekspert od HR, programista czy grafik komputerowy – są to specjalizacje całkiem świeże na rynku. Istnieją również zawody, które znamy od dekad, lecz od niedawna troszeczkę zmieniły swój wygląd. Mówimy tutaj o telefonistkach koordynujących system call center. Jak rozwijała się praca persony zarabiającej na telefonie? Czy da się godnie zarobić na takiej pracy? Kto może się jej podjąć i czy trudno ją zdobyć?

Telefoniczna obsługa klienta

Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu
Dawniej, pani siedząca na infolinii miała obowiązek łączyć telefony. O cyfryzacji jeszcze wtedy nikt nie marzył, dlatego tez takie zadania były robione manualnie. Następnie, wraz z unowocześnieniem telefonu w mieszkaniach Polaków, zaczęły pojawiać się całkiem inne funkcje. Wszelkiego typu firmy wprowadzały system call center do swych biur – w konkretnych godzinach czynna była infolinia, na której pracownica odpowiadała na pytania dotyczące oferowanych produktów i świadczeń. Od kilkunastu lat narodził się kolejny kierunek tej branży – to osoba przy słuchawce zaczęła osobiście telefonować do różnych ludzi, wyszukując numerów w konkretnym banku, prezentując wszelkiego typu produkty.

Jeśli masz chęć zdobyć większą ilość informacji na omawiany temat, to notka z www również takie dane posiada, zatem kliknij tutaj, aby je zgłębić.

Dużo szczegółów na ten temat znajdziesz na stronie .

Jeśli jesteś młodą, bystrą osobą, nawet studentem, bez problemu możesz rozpocząć pracę telefonistki sprzedażowej. Obecnie wiele firm zewnętrznych, trudniących się tego typu usługami, poszukuje pracowników.

O sprawach dotyczących rozmaitych kwestii dowiedzieć się można z sieci. Wówczas wystarczy przeczytać tekst o opisywanym zagadnieniu oraz przedstawić szczegóły (http://alpbis.pl/kategoria-produktu/urzadzenia-awaryjne/).

Elastyczny grafik, dowolna liczba godzin przepracowanych w miesiącu, przyjemna praca w ciepłym biurze. Mało tego, nie potrzebujesz samodzielnie wykręcać numeru klienta, system call center zrobi to dla ciebie, ty tylko masz za zadanie odpowiednio poprowadzić rozmowę. A w tym również nie ma nic skomplikowanego – na początek pracy dostaniesz wszelkiego rodzaju szablony rozmów, które krok po kroku zobrazują ci, jak rozmawiać z konkretnym typem klienta, w zależności czy twój sektor zajmuje się sprzedażą produktów czy po prostu odpowiedzią na pytania. Dla najlepszych pracowników, korporacje telefoniczne oferują stały etat na umowę o pracę, oraz pełny pakiet socjalny – opieka medyczna, karnet na siłownię i znacznie więcej. Sprawdź systemy telefoniczne.

System call center to całkiem nowy twór, jednak już został opanowany przez sporo firm. Jeśli chcesz dorobić sobie nieco pieniędzy w okresie edukacji, lub po prostu poszukujesz stałej, interesującej pracy, zostań telefonistką! Jest to jeden z najbardziej rozwijających się fachów, z tego powodu wakatów jest mnóstwo.