W jaki sposób telebimy, jak również billboardy zmieniły nasze wyobrażenie o skutecznych formach promowania określonych przedmiotów albo usług

Jeżeli dosyć często oglądamy telewizję lub ciągle słuchamy radia, to reklamy kojarzymy zazwyczaj z króciuteńkimi filmikami, a ściślej ze spotami. Kobiety zatrudnione w agencjach reklamowych muszą odznaczać się niesamowitą pomysłowością, ponieważ dziś potencjalni konsumenci zasypywani są przeróżnymi materiałami marketingowymi i mogą po prostu wcale nie zwrócić uwagi na jeszcze jedną reklamę.

Tymczasem postawienie

Telebim promocyjny

Autor: clry2
Źródło: http://www.flickr.com

na nieszablonowy przekaz niekiedy okazuje się nieskutecznym posunięciem. Oprócz rewelacyjnie opracowanego przekazu, niezbędny jest właściwy nośnik, a możliwości jest naprawdę dużo. W ostatnich latach przedsiębiorstwa czy sklepy decydują się na skuteczną reklamę na billboardach albo telebimach.
Co przekonuje zarządców do zainwestowania w taką formę reklamy? Na pewno duże znaczenie ma jej dostępność – gdy przejrzymy zasoby internetu pod kątem frazy telebimy Podlaskie bądź reklama na billboardach Poznań, to zobaczymy, że ofert jest niemało. Zresztą niekoniecznie trzeba załączać komputer, by dojść do tych wniosków, bo przecież jadąc do wojewódzkich miast albo podróżując bardziej najruchliwszymi drogami widzimy, że różnokolorowych, mniejszych albo dużych, billboardów nie brakuje.
Niewyróżniający się obywatel niejednokrotnie przekonał się o sile sugestywności przekazów reklamowych. Gdy czterdziestolatek ogląda telewizję, to podczas przerwy na reklamy najczęściej zmienia kanał lub np.

billobard reklamowy

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com

idzie do kuchni, by zrobić sobie kanapki.

Z kolei podróżując własnym autem trudno nie zwrócić uwagi na wielkie tablice, nawet jeśli siedzi się za kółkiem. Okazuje się, że uwagę pasażerów lub spacerowiczów z łatwością przykuwają nawet reklamy z krótkimi inskrypcjami – na przykład tekst billboardy Oświęcim przez moment zainteresuje szesnastolatkę idącą do szkoły, jak również dyrektorów fantastycznie prosperujących firm, którzy planują zainwestować w tą formę reklamy np. O wiele większą siłę przyciągania uwagi przygodnych przechodniów mają telebimy, bowiem na błyszczące tablice spoglądamy odruchowo. I nawet jeśli w danej chwili w ogóle nie jesteśmy zainteresowani kupnem nowego radia czy eleganckiej kanapy, to nieświadomie zapamiętamy markę albo nazwę określonego sklepu i za jakiś czas może zostaniemy posiadaczami takiego sprzętu bądź mebla.