Opakowania reklamowe w postaci kreatora wizerunku firmy są również elementem tak zwanego corporate identity, czyli identyfikacji wizualnej firmy. Wytwarzane pod tym kątem opakowania są w rzeczywistości składnikiem większej filozofii mającej za zadanie stworzenie konkretnego obrazu marki wśród klientów – obecnych klientów, czyli tych którzy już kupili produkt, lecz też tych potencjalnych – opakowanie przenoszone chociażby na trasie samochód-sklep jest formą bardzo mobilnej promocji (Roboplast). Oczywiście to kwestia projektu, jeśli opakowanie jest właściwie zaprojektowane, tj. w sposób przyciągający uwagę docelowej grupy klientów – na pewno do nich trafi.
Wizerunek firmy – już stworzony i wykreowany warto utrwalić w świadomości klientów.
Sprawdź nasz ciekawy fakt, by dowiedzieć się sporo niuansów na zajmujący Cię temat. Zapraszamy i życzymy miłej lektury!
Co istotne. opakowania reklamowe nadają się do tego idealnie. Ich funkcjonalność i możliwość wielokrotnego użytkowania spowoduje, że choćby jeden raz otrzymane przez klienta opakowanie może regularnie przypominać o firmie i artykule.
W ten sposób przyczyniamy się do utrwalenia wizerunku marki. I to prawdopodobnie najbardziej istotne zadanie, szczególnie w kontekście czysto ludzkich zachowań – raczej jesteśmy zbieraczami i nie wyrzucamy przedmiotów, jakie są estetyczne i dosyć użyteczne. I tak to właśnie funkcjonuje, iż niby opakowanie to tylko dodatek do określonego produktu, a faktycznie to niezbędny element większej całości. Warto o tym pamiętać.