Reklama zewnętrzna najskuteczniejszą formą reklamy – zobacz jak to zrobić najlepiej

Outdoor, a więc reklama zewnętrzna, to najstarsza jak też najbardziej popularna odmiana promocji, bazująca na wizualnej prezentacji treści i zapewniająca dużą częstość kontaktów z kampanią marketingową. Reklama outdoorowa wykorzystuje chwytliwe symbole jak też proste komunikaty, które upraszczają zapamiętanie marki.

Reklama typu outdoor działa całą dobę, siedem dni w tygodniu, bez możliwości wyłączenia. Jej cechą jest stała widzialność, brak deklaratywności (nie musimy na przykład włączać telewizora czy sięgać po czasopismo) i znaczny zwrot inwestycji.

telebimy w mieście

Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com

Plusy reklamy typu outdoor: Masowość – outdoor widzą wszyscy przemieszczający się po mieście, poza domem bądź biurem konsument jest w wyższym stopniu otwarty na kontakt z otoczeniem, kieruje uwagę na akcentowane treści. Bezpośrednie oddziaływanie – outdoor zapewnia bezpośredni, trudny do przegapienia, powtarzający się kontakt nabywcy z przekazem reklamowym. Skuteczny przekaz – plakat wspaniale eksponuje markę, produkt, usługę, do jakich przyciąga barwą, zawartością, pomysłem bądź prostotą a także jasnym przekazem. Efektywność – dzięki narzędziom pozwalającym planować kampanie dla wyselekcjonowanej grupy docelowej. Ogromna częstotliwość kontaktów – dzięki wielokrotnemu kontaktowi z edycjami tej samej kampanii przekaz reklamowy jest przez odbiorcę z łatwością zapamiętywany. Długookresowe działanie – reklama (więcej i więcej) widoczna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Małe koszty dotarcia do przypuszczalnych nabywców w porównaniu do pozostałych klas mediów.

Brak deklaratywności – adresat reklamy zewnętrznej, ażeby ją ujrzeć, nie musi nabywać gazety, włączać telewizora bądź mieć dostępu do netu. Duży zwrot inwestycji – według niezależnych badań każda ulokowana w outdoor złotówka zwraca się nieomalże po trzykroć

Telebimy nocą

Autor: http://www.freeimages.com
Źródło: http://www.freeimages.com

Doba mediowa jest to całościowy czas poświęcony na konsumpcję mediów ogółem w przeciągu dnia. Człowiek spędza niemalże cały czas życia w towarzystwie mediów. Reklama – kliknij ten serwis więcej opinii na ten temat – outdoorowa ma w dobie mediowej nadzwyczaj duży, 20-procentowy udział. W jaki sposób znaleźć dobre miejsce na naszą reklamę zewnętrzną? Oczywiście przy wsparciu internetu. Starczy gdy w wyszukiwarkę wbijemy zwrot: telebimy Kujawsko-Pomorskie albo też – bardziej dokładnie – telebim Olsztyn Piłsudskiego. Uzyskany przez nas efekt, warto zobaczyć: .