
Plusy reklamy typu outdoor: Masowość – outdoor widzą wszyscy przemieszczający się po mieście, poza domem bądź biurem konsument jest w wyższym stopniu otwarty na kontakt z otoczeniem, kieruje uwagę na akcentowane treści. Bezpośrednie oddziaływanie – outdoor zapewnia bezpośredni, trudny do przegapienia, powtarzający się kontakt nabywcy z przekazem reklamowym. Skuteczny przekaz – plakat wspaniale eksponuje markę, produkt, usługę, do jakich przyciąga barwą, zawartością, pomysłem bądź prostotą a także jasnym przekazem. Efektywność – dzięki narzędziom pozwalającym planować kampanie dla wyselekcjonowanej grupy docelowej. Ogromna częstotliwość kontaktów – dzięki wielokrotnemu kontaktowi z edycjami tej samej kampanii przekaz reklamowy jest przez odbiorcę z łatwością zapamiętywany. Długookresowe działanie – reklama widoczna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Małe koszty dotarcia do przypuszczalnych nabywców w porównaniu do pozostałych klas mediów.

Doba mediowa jest to całościowy czas poświęcony na konsumpcję mediów ogółem w przeciągu dnia. Człowiek spędza niemalże cały czas życia w towarzystwie mediów. Reklama – kliknij ten serwis więcej opinii na ten temat – outdoorowa ma w dobie mediowej nadzwyczaj duży, 20-procentowy udział. W jaki sposób znaleźć dobre miejsce na naszą reklamę zewnętrzną? Oczywiście przy wsparciu internetu. Starczy gdy w wyszukiwarkę wbijemy zwrot: telebimy Kujawsko-Pomorskie albo też – bardziej dokładnie – telebim Olsztyn Piłsudskiego. Uzyskany przez nas efekt, warto zobaczyć: .