Promocja w rozgłośniach radiowych jest ciągle warta uwagi!

Wszystkie pogłoski o zgonie rozgłośni radiowych są mocno przesadzone! Rzeczywistość jest taka, że w dalszym ciągu miliony ludzi słuchają ukochanych stacji. Choć to oczywiste, iż szczególnie młodsza część społeczeństwa coraz częściej wybiera przykładowo Spotify.

Stereo, wieża

Autor: http://www.freeimages.com
Źródło: http://www.freeimages.com
Jednak no koniec końców w żadnym razie rozgłośnia radiowa nie jest niepopularnym nośnikiem. I nawet niech nikt z nas tak nie myśli. Zwłaszcza niech przedsiębiorcy nie zakładają, że rozgłośnie radiowe to już przeżytek. Pomyślmy w takim razie jak spowodować, iż nareszcie zdołamy wykorzystać jakoś ciągłą potęgę radia…

gitara

Źródło: http://www.morguefile.com/

Oczywiście należy reklamować się w przerwach na reklamy! Jeśli na ten przykład posiadamy lokal restauracyjny w Łomży – to tylko przykładowa teza, bez wątpienia zainteresować nas musi możliwość zakupu reklamy w lokalnych stacjach radiowych. W dalszym ciągu regionalne stacje radiowe dobrze się trzymają na powierzchni, nie jest powiedziane, że liczą się tylko duże, ogólnopolskie spółki radiowe. To bardzo dobra informacja dla tych biznesmenów, którzy chcą reklamować swoje działania, towary, ale jakby nie patrzeć ich celem nie jest wydawanie wielu pieniędzy.

Najczęściej jingle w stacjach radiowych są zwyczajne: czyli nic niestandardowego. Jednak to akurat żaden minus, bo podstawowym celem jingli jest przekazanie ludziom oferty firmy. W niektórych branżach, w szczególności jeżeli to lokalna firma, bez ogólnokrajowego zasięgu, te fajne jingle są całkowicie pozbawione sensu. To w szczególności widać kiedy słucha się reklamy dotyczące wszelkiego rodzaju medykamentów dostępnych bez okazania recepty.

Nie wystarcza Ci ten zdawkowy tekst opublikowany na tej stronie? Nie martw się i sprawdź więcej (bscav.eu/oferta/tlumaczenia-symultaniczne/) w tym miejscu, odnajdziesz tam tego typu informacje.

Chociaż mimo wszystko jingle radiowe powinny być znakomite pod względem jakościowym, przecież nie po to wkładamy pieniądze w reklamę . Czyż właśnie nie jest jakoś tak? To retoryczne pytanie.

Pamiętajmy, że chociaż promocja radiowa ma dużo atutów, to i tak dywersyfikacja działań reklamowych jest czymś potrzebnym. Czyli chodzi o to, iż przydałoby się w taki sposób się reklamować, aby nie być tylko skupionym na radiu. Tak musi być.