
W kilku słowach wifi reklama będzie polegać na tym, że udostępnia się klientom darmową możliwość dostępu do szybkiej sieci internetowej. Ale w zamian w czasie logowania na przykład do Facebooka można wyświetlać takim klientom rozmaite reklamy. Co więcej, takie marketingowe komunikaty można przekazywać także po wyjściu z lokalu, dzięki czemu zastosowania takiej reklamy zaczynają bardzo rosnąć. Można w tym celu wykorzystywać typowe mailowe wiadomości, a także różnego rodzaju społecznościowe media. Spora ilość lokali wykorzystuje również tę metodę do przekazywania swoim klientom wiadomości o obowiązujących aktualnie kodach promocyjnych i rabatach.
Czy omawiane zagadnienie jest dla Ciebie ciekawe? To wejdź i przeczytaj, co zawiera rekomendowana strona – znajdziesz w tamtym miejscu podobnie intrygujące dane.
Polacy bardzo je lubią i chętnie z nich korzystają, tak więc zaoferowanie im po zalogowaniu jakiejś specjalnej propozycji naprawdę może być bardzo skuteczne. Dodatkowo taki marketing restauracji ma jeszcze jedną ważną zaletę. Dzięki danym, jakie zostawione zostaną po logowaniu, można się z klientami znów za jakiś czas kontaktować.

Przesłanie najnowszej propozycji po tygodniu czy miesiącu wiele osób zachęci do tego, żeby jeszcze raz zawitać w danym miejscu. Budowanie takiej sprawdzonej grupy klientów jest bardzo ważne, ponieważ to właśnie oni często odpowiadają za dużą część zysków. Dzięki reklamie wifi koszty zdobycia nowych są nieporównywalnie mniejsze, niż przy typowych metodach, przy równocześnie znacznie wyższej skuteczności. Wszystko będzie wskazywać na to, że reklamowy rynek będzie się także w taką stronę rozwijał, ponieważ przedstawione rozwiązania mogą dać naprawdę sporo.