Jakie firmy korzystają z usług co-pakingu? Czy dobrze w to inwestować?

Najbardziej nowatorska usługa co-paking to oferta pakowania, przepakowywania i wymiany opakowań. Tego typu usługi stają się coraz bardziej wybierane wśród przedsiębiorców, przykładają oni więcej uwagi do estetycznego wyglądu oferowanych przez siebie produktów.

Wazony z papieru

Autor: rgieseking
Źródło: http://www.flickr.com
Firmy, jakie oferują usługi co-pakingu nie ograniczają się tylko do zamiany zniszczonych opakowań, pakowanie (zobacz najnowsze oferty na KADOR Sp z o o opakowania dla przemysłu) w saszetki albo przepakowywania produktów z opakowań zbiorczych do opakowań jednostkowych. Często w ofercie są także usługi dodatkowe, przykładowo jak tworzenie zestawów promocyjnych, foliowanie, druk oraz dołączanie reklamowych materiałów.
Zlecenie co-paking firmie zewnętrznej to jak najbardziej znaczne oszczędności. Różne koszty zatrudnienia pracowników albo zakup właściwych narzędzi oraz maszyn są bardzo często wysokie. Zlecając pakowanie firmie zewnętrznej płacimy za określone zlecenie oraz oszczędzamy przy tym czas na różnorakich kosztach stałych – . Oprócz tych oszczędności finansowych mamy kolejne pozytywy jak oszczędność czasu, zyskujemy jednocześnie gwarancje, że prace będą wykonane w pełni profesjonalnie – znajdź info o Co-paking.

Konkretne zlecenia potrzebują użycia parku maszynowego, pozostałe ze względu na łagodny charakter prac, powinny być przeprowadzone ręcznie. Firmy, które mają już pewną biegłość w co-pakingu ( Group) mogą wykonać nawet najbardziej wymagające oraz oryginalne zlecenie. W ostatnim czasie bardzo często z tego rodzaju usług korzystają producenci i firmy, jakie zajmują się sprzedażą w internecie. Jednak coraz większa ilość agencji reklamowych lub usługowych wybiera właśnie tego rodzaju zlecenie, by stworzyć zestawy promocyjne czy kosze podarunkowe.