Przede wszystkim pamiętajmy o punktualności! Szanujmy klienta jak również jego czas. Nie ma nic gorszego niż spóźnienie się, nieprzyjechanie na konkretną godz. a także – co ważniejsze – brak skontaktowania się z klientem, by go powiadomić o naszym spóźnieniu się. Gdy już mamy się spóźnić, to po pierwsze zadzwońmy, ażeby go o tym poinformować. Pozostawi to o wiele lepsze wrażenie aniżeli gdybyśmy się spóźnili a potem, sporo po czasie, jak gdyby nigdy nic stanęli w drzwiach klienta.
Dobrze jest też zadbać o to, aby nawet nasz pojazd reklamował nasze usługi. W tym celu najlepiej umieścić na pojeździe naklejkę z logo oraz ofertą naszej firmy. Dobrze jest zapamiętać, ażeby oklejanie samochodów zlecić firmie np.
Jeśli zainteresował Cię ten tekst, poznaj dodatkowe wiadomości na ten temat. Najlepiej sprawdź sam etykiety logistyczne, znajdziesz tutaj analogiczne wiadomości.
takiej której siedzibą jest Wrocław specjalistycznej i nie brać się samodzielnie za owo zadanie.
Zapamiętajmy też, ażeby zawsze mieć ze sobą naszą wizytówkę oraz małe gadżety przeznaczone dla klientów, które możemy im podarować. Wszelkiego rodzaju dokumenty, umowy itp. zostawmy w teczce reklamowej z naszym logo jak również danymi naszej firmy. Przez to zostawimy po sobie dobre wrażenie a drobne gadżety (długopisy, pendrive’y, podkładki pod kubki itp.) jeszcze długi czas będą klientowi przypominać o nas a także naszej firmie.