Jak zareklamować się na telebimie, aby powiększyć oddziaływanie prowadzonej firmy?

Wykorzystywanie reklamy na telebimie to idealna propozycja, w sytuacji gdy chcemy, aby przekaz naszej firmy trafił do znacznego grona klientów. Nie powinno to dziwić – widoczna reklama w centralnych punktach miast zawsze budzi zainteresowanie. Zarówno będąc w tramwaju, lub także spacerując pieszo, z całą pewnością zobaczy się przyciągającą uwagę reklamę.

telebim
Autor: Steven Straiton
Źródło: http://www.flickr.com
Doskonałym obszarem na umieszczenie reklamy będą często uczęszczane skrzyżowania ulic. Kierowcy jadący pojazdami, kiedy stoją w oczekiwaniu na światłach, bardzo często wypatświatłach (polecamy nowoczesne kontakty)bliskiej okolicy. Nie inaczej robią przemieszczający się pieszo. Dlatego też w takich miejscach najprościej przykuć czyjeś zainteresowanie.

Wprowadzając w wyszukiwarkę „telebim Sopot 3 maja” otrzyma się informacje odnośnie szansy prezentowania swojej reklamy na tej ruchliwej ulicy. W sieci uzyskamy rzetelne wiadomości dotyczące kosztów oraz innych części oferty. Na takich telebimach możemy przedstawiać kluczowe dane o naszej działalności – przykładowo informacje o dojeździe jak i atrakcyjne oferty. Reklama może przyjąć formę ruchomych animacji, nieruchomego ogłoszenia lub także bardziej zaawansowanego materiału video. Wszystko zależy od naszych preferencji.

Przy tym prócz samego usytuowania, najbardziej istotna jest sama treść reklamy. Przecież po znalezieniu dobrej pozycji (jak ta widniejąca pod frazą: telebim Sopot 3 Maja) nie damy sobie rady bez wcześniejszego przygotowania atrakcyjnej grafiki. Toteż trzeba zdecydować się na firmę, jaka szczyci się atrakcyjnymi realizacjami w tej tematyce.

W zdecydowanej większości przypadków przedsiębiorstwa marketingowe posiadają w ofercie wszelkiego rodzaju instalacje LED, które używane bywają na przykład w trakcie wszelkiego typu eventów marketingowych bądź także podczas spotkań z politykami. Trzeba wejść na stronę internetową opisywanej agencji, aby zapoznać się z portfolio.

Budżet wyświetlania treści reklamowych na telebimach powiązany będzie z długością trwania samego spotu, a też częstotliwości ich wyświetlania. Wiadomo – im krócej przekaz będzie prezentowany, tym mniejszy budżet. Trzeba także wiedzieć, że dłuższa kampania skutkuje w bardziej atrakcyjnej propozycji cenowej, jaką uzyskujemy.