Odpowiedź na pytanie postawione w tytule wpisu brzmi: jasne, że tak! Mimo siły mediów starych (TV) i nowych (internet), długopisy reklamowe ciągle są uznawane za dobrą drogę promocyjną.
Długopisy z nadrukiem są bardzo praktyczne. Konsument, który otrzyma na ulicy ulotkę zwykle nie wsadzi jej do kieszeni, a przeglądnie i wrzuci do śmieci. A zwykłe długopisy to takie przedmioty, które zawsze się przydadzą. W rankingach przedmiotów, które najczęściej się gubią, długopisy zapewne zajęłyby pierwszą pozycję. I to jest właśnie przyczyna, dla której opłaca się rozdawać konsumentom długopisy reklamowe. Rozsądnie ulokowane logo na długopisie będzie nieustannie przypominało użytkownikom o marce. A każdy, kto poznał trochę marketingu, wie że pożądane jest to, by firma wpisała się w pamięć klienta.
Rzetelna informacja spod linku (http://www.kesbet.pl/produkty/kosze-betonowe/) przyda się każdemu. Zatem zapraszamy do przeczytania naszego kolejnego wpisu. Wyszukasz go pod poniższym linkiem.
Długopisy z nadrukiem spowodują, że klient połączy markę z miłym upominkiem, który jest praktyczny na co dzień.
Warto znaleźć drukarnię, która niedrogo produkuje długopisy reklamowe logopen. Jeśli zamówisz znaczną ilość sztuk, koszty nadruków nie będą spore. Ważny jest dizajn takiego długopisu. Długopisy z nadrukiem muszą być miłe dla oka. Nie umieszczaj zbyt wielu tekstów na przedmiocie, bo umie to zaburzyć czytelność całości. Rozsądnie jest na długopisie dać niewielkie logo marki, jej nazwę oraz główne dane, np. adres witryny internetowej. Gdy zostanie nieco powierzchni do użyci, długopisy z nadrukiem mogą posiadać też krótkie hasło promocyjne przedsiębiorstwa, które łatwo zapada w pamięć. Warto wydrukować je wzdłuż gadżetu, tak żeby osobnik widział slogan za każdym razem, gdy ma w dłoni długopis.