Funkcjonowanie witryn w Internecie, czyli zobacz oferta firmy Google

Dzisiaj funkcjonowanie stron w globalnej sieci komputerowej podlega szeregom praw i zależności. Te odnoszące się do wyszukiwarki Google wydają się mieć rzecz jasna najważniejsze znaczenie. To bowiem właśnie Google jest obecnie najczęściej stosowaną wyszukiwarką i to jego algorytmy mają największe znaczenie. Co oferuje Google administratorom stron internetowych? Na co można liczyć z ich strony?

Naprawdę interesującą propozycją od marki Google jest remarketing AdWords. Remarketing to

kampania

Autor: IvanWalsh.com
Źródło: http://www.flickr.com

strategia, dzięki której w prosty sposób można przypomnieć się tym użytkownikom, który już raz byli na prowadzonej przez nas stronie internetowej lub korzystali z aplikacji, która była przez nas oferowana. Remarketing AdWords polega na tym, że w przypadku osób, które odwiedziły już daną witrynę wyświetlają się ich reklamy.

Odnosi się to rzecz jasna tylko do tych witryn, które należą do sieci reklamowej Google. Reklamy strony będą prezentowane także wtedy, kiedy poszukiwane przez daną osobę będą frazy, które związane są z odwiedzoną przez nie uprzednio witryną. Remarketing adWords to bardzo dobry sposób na przypomnienie o prowadzonej przez siebie stronie Internautom. Za sprawą pojawiających się reklam są oni stale na bieżąco z tym, co odbywa się na stronie – www.artefakt.pl/blog/sem/remarketing-spraw-klient-powrocil (www.artefakt.pl/blog/sem/remarketing-spraw-klient-powrocil). Bardzo często dzieje się tak, że po zobaczeniu reklamy dany użytkownik decyduje się na odwiedzenie witryny i na przykład kolejny raz robi na niej zakupy (jeśli chodzi rzecz jasna o sklep internetowy). Aktualnie Google ma do zaoferowania parę opcji remarketingu. I tak osoby zainteresowane wybierać mogą między remarketingiem standardowym, dynamicznym, tym , który funkcjonuje na aplikacjach mobilnych.

Interesującą propozycją jest z całą pewnością remarketing video. Remarketing dynamiczny proponuje reklamy mające charakter dynamiczny, nie mają one więc charakteru statycznego. Remarketing video to natomiast

strona internetowa

Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

pokazywanie reklam wtedy, gdy używa się YouTube. Warunkiem jest jednak wcześniejsze oglądanie filmów danej firmy. Remarketing ma naprawdę bardzo dużo zalet. Przede wszystkim umożliwia łatwe dotarcie do klientów, którzy już wcześniej z naszej witryny korzystali. Jest to także możliwość dostosowania prezentowanych reklam do zakładanych celów reklamowych. Dzięki temu taka forma reklamy jest naprawdę wyjątkowo skuteczna. Remarketing to także reklama o bardzo dużym zasięgu – nie ma tu znaczenia miejsce, w jakim znajduje się Internauta.

Godnym uwagi produktem od Google jest również kupon AdWords. Kupon AdWords pozwala na wykonanie darmowej kampanii w Google. Należy jednak pamiętać, że tego typu kody rabatowe przeznaczone są tylko dla tych kont, które w AdWords założono czternaście dni wcześniej. Ci, którzy swoje konta mają już od pewnego czasu nie będą więc mogli z nich skorzystać. Niemniej jednak bezpłatne kupony AdWords to rewelacyjny produkt i warto na nie polować – www.Artefakt.pl (www.Artefakt.pl).