Z jakich metod i sposobów korzysta współczesna reklama, odmiany reklamy zewnętrznej

Reklama wykorzystuje wiele różnych sposobów i metod dotarcia do klienta, jakie są dobierane w zależności od promowanego towaru i grupy docelowej. Ogromną część reklamowego tortu zabiera radio, telewizja i internet, to tam właśnie będą najlepiej finansowane kampanie. Spore znaczenie na rynku reklamy odgrywają również różnorodne formy reklamy na zewnątrz, tak naprawdę spotyka się je praktycznie wszędzie.

billboard reklamowy

Autor: Vernon Chan
Źródło: http://www.flickr.com
Ogromną zaletą zewnętrznych form reklamy jest bardzo duża ilość docelowych odbiorców. Jeżeli nośnik jest ustawiony w samym centrum większego miasta przykładowo takiego jak Kraków, Wrocław albo Warszawa, to spodziewać się można kilkudziesięciu tysięcy osób, które go będą mogły zobaczyć.

Nie zwlekaj – naciśnij ten link ile trwa pozycjonowanie stron i raduj się stworzonymi tam kolejnymi postami. Na pewno poszerzą one Twoją wiedzę na ten temat.

Tak samo popularne i tak samo skuteczne są reklamy zlokalizowane przy ruchliwych ulicach, tu zaś docelową grupą są kierowcy, których na tego typu trasach też również ogromna liczba.

Kolejne chętnie wybierane przez reklamodawców lokalizacje, to galerie, centra handlowe, urzędy i instytucje, tam także zewnętrzna reklama bardzo dobrze będzie się sprawdzać. Zewnętrzna reklama wykorzystuje wiele różnorodnych nośników. Najpopularniejsze i nadal najskuteczniejsze są typowe billboardy Kraków, stawiane najczęściej obok ruchliwych miejsc, gdzie najlepiej będą się sprawdzać – . Odbiorcami bilboardów są kierowcy stojący w korkach, spacerujący po chodnikach a także osoby robiące zakupy czy załatwiające różne sprawy.

W ostatnim czasie bilboardy coraz częściej są zastępowane w niektórych miejscach przez tablice LED, w porównaniu z tradycyjnymi tablicami pozwalają one na prostą zmianę wyświetlanego obrazu, a poza tym widoczne są w każdych warunkach pogodowych. W większych miastach świetnie będzie się sprawdzać reklama na środkach komunikacji miejskiej, jadący tramwaj czy autobus z ciekawą, naklejoną reklamą z pewnością zostanie dostrzeżony przez sporą część pasażerów. Bardzo dobrze sprawdzają się również reklamy na budynkach, one także ze względu na swoją wielkość są doskonale widoczne, a oprócz tego często zasłaniają remontowane miejsca.