Reklama outdoorowa – rodzaje i nośniki tego typu reklamy

Nośniki reklamy zewnętrznej to m.in. systemowe powierzchnie reklamowe o przeróżnych rozmiarach, panele naścienne, kolumny reklamowe, citylighty, itd.. Nośniki reklamy outdoorowej dzieli ze względu na rozmiar jak też rodzaj oferowanej powierzchni. W Polsce dużą wziętością cieszą się billboardy o formatach 6×3 m.

Continue reading “Reklama outdoorowa – rodzaje i nośniki tego typu reklamy” »

Krótki opis różnorodnych narzędzi, które są pomocne podczas analizy funkcjonowania internetowych serwisów.

Obecnie naprawdę dużo firm działa w sieci internetowej, w zasadzie coraz trudniej trafić na obszary, w których będzie to jeszcze niepotrzebne. Nawet niewielka, prościutka wizytówka może pomóc w tym, aby klienci mogli się dowiedzieć o oferowanych usługach, godzinach otwarcia czy lokalizacji.

Continue reading “Krótki opis różnorodnych narzędzi, które są pomocne podczas analizy funkcjonowania internetowych serwisów.” »