Czy warto korzystać z bardziej standardowych środków promocji? Czy te sposoby już się przedawniły?

Chociaż aktualnie praktycznie większość ludzi korzysta z internetowych narzędzi do promocji, to najlepiej zastanowić się nad powrotem do bardziej tradycyjnych metod. Chociażby w części kampanii. Czemu jest to tak niezbędne? Bo jak widać na wielu przykładach te tradycyjne sposoby działają i nic nie wskazuje, że ich popularność ma się nagle zakończyć. Wpływ na to ma duża ilość kwestii, niektóre z nich najlepiej poznać.

Continue reading “Czy warto korzystać z bardziej standardowych środków promocji? Czy te sposoby już się przedawniły?” »

Jak zaprojektować dobre wizytówki firmowe

Myślenie stereotypowe to wizytówka w postaci kartoniku o rozmiarach 85×55 mm, zadrukowanego z jednej względnie z obydwu stron twymi danymi kontaktowymi a także danymi przedsiębiorstwa. Prawie każdy tak właśnie myśli o wizytówce. Skuteczny marketing powinien wychodzić poza wszelkie wzorce. Czas na myślenie niestereotypowe!

Continue reading “Jak zaprojektować dobre wizytówki firmowe” »

Reklama outdoorowa jako najbardziej efektywny sposób na przyciągnięcie spojrzeń spacerowiczów, nawet jeżeli w ogóle nie są zainteresowani nabyciem np. mebli

Pomimo tego że wszelkiego typu reklamy bywają nierzadko odbierane jako zbyt napastliwe, to jednak w dalszym ciągu pozostają niezwykle skuteczne. Aby taka reklama przynosiła konkretne profity, musi być tak wymyślona, by każdy telewidz bądź przechodzień mógł łatwo ją zapamiętać. Jednakże nazbyt wielka nietuzinkowość także nie jest polecana, bo efekt finalny może być odwrotny do zaplanowanego.

Continue reading “Reklama outdoorowa jako najbardziej efektywny sposób na przyciągnięcie spojrzeń spacerowiczów, nawet jeżeli w ogóle nie są zainteresowani nabyciem np. mebli” »

O kilku najbardziej znanych, a także najskuteczniejszych sposobach promocji spółki

Bez reklamy niełatwo tera odnaleźć się na rynku, ponieważ konkurencja jest duża, a debiutującemu przedsiębiorcy trudno również znaleźć niszę rynkową lub stałe grono odbiorców. Uniwersytety i szkoły dla dorosłych kształcą przyszłych menedżerów, którzy później doskonale wiedzą, w jaki sposób tworzyć efektywne przekazy reklamowe. Zresztą w XXI wieku jesteśmy tak niesamowicie bombardowani najróżniejszymi reklamami, że w ogóle nie trzeba być profesjonalistą, by wskazać te najbardziej popularne sposoby promocji.

Continue reading “O kilku najbardziej znanych, a także najskuteczniejszych sposobach promocji spółki” »

Wielu fotografów w swojej ofercie posiada fotografie reklamowe – czy powinno się z nich korzystać?

Aktualnie każda forma reklamy, jaka sprowadzi korporacji wartościowe skutki jest doceniana. Korzysta się w pełni z możliwości sieci www, i z standardowych form reklamy spółki w środowisku. Nie sposób nie zaobserwować, że nowocześni ludzie są coraz wyraźniej wymagający i oczekują od fabrykanta porządnej jakości.

Continue reading “Wielu fotografów w swojej ofercie posiada fotografie reklamowe – czy powinno się z nich korzystać?” »