
Wizytówka składana wiąże zalety nośnika tradycyjnego a także kilkustronicowej broszury. Jest ona poręczna w przechowywaniu, co umożliwia jej długi żywot po wyprodukowaniu. Zarazem ilość informacji, jaką jest w stanie przekazać przy tak małej przestrzeni, jest zdumiewająca. Złożona wizytówka mało różni się od innych druków tego typu, bez kłopotu mieszcząc się w tradycyjnym wizytowniku. Po wzięciu jej do ręki nagle rozkłada się, oferując sześć niedużych stron, na których możesz umieścić wszystko, co ocenisz za interesujące dla konsumentów oraz korzystne z twojego punktu widzenia. Nieczęsto będziesz mieć okazję nawiązać tak trwały kontakt z potencjalnym klientem. Nawet gdy nie skorzysta on z twoich usług natychmiast, oryginalna wizytówka może przypomnieć mu o tobie nawet po wielu miesiącach. Z wszystkich materiałów promocyjnych, wizytówki składowane są najczęściej – większa część ludzi wychodzi z założenia, iż nigdy nie wiemy, kiedy mogą się przydać. Kreuje to szansę, którą szkoda było by zmarnować.
Zainspirował Cię ten artykuł? Kliknij na nasz odnośnik, tam zapewne znajdziesz jeszcze większą ilość informacji na temat, który Cię zaciekawił.
Dlatego warto skorzystać z profesjonalnej pomocy.
Wizytówka powinna utrwalać korzystny wizerunek twojej firmy, zapewniać łatwy jak też prędki kontakt z twą firmą (istotne jest, aby istniało parę opcjonalnych dróg – sam adres e-mail może nie starczyć). Ważne jest też, by była ona łatwa do przechowywania i do znalezienia nawet po dłuższym czasie. Broszurka zapewnia większość tych zalet, dodając do nich obfitość danych, które może komunikować klientom, głębsze zapoznanie klienta z firmą oraz jej ofertą a także zachętę do prędkiego zainteresowania się ogłaszanymi towarami (mogą to być przeceny, ograniczone czasowo konkursy lub inne formy zachęcenia klientów do działania).