
Wizytówka składana wiąże zalety nośnika tradycyjnego a także kilkustronicowej broszury. Jest ona poręczna w przechowywaniu, co umożliwia jej długi żywot po wyprodukowaniu. Zarazem ilość informacji, jaką jest w stanie przekazać przy tak małej przestrzeni, jest zdumiewająca. Złożona wizytówka mało różni się od innych druków tego typu, bez kłopotu mieszcząc się w tradycyjnym wizytowniku. Po wzięciu jej do ręki nagle rozkłada się, oferując sześć niedużych stron, na których możesz umieścić wszystko, co ocenisz za interesujące dla konsumentów oraz korzystne z twojego punktu widzenia. Nieczęsto będziesz mieć okazję nawiązać tak trwały kontakt z potencjalnym klientem. Nawet gdy nie skorzysta on z twoich usług natychmiast, oryginalna wizytówka (kliknij tutaj) może przypomnieć mu o tobie nawet po wielu miesiącach. Z wszystkich materiałów promocyjnych, wizytówki składowane są najczęściej – większa część ludzi wychodzi z założenia, iż nigdy nie wiemy, kiedy mogą się przydać. Kreuje to szansę, którą szkoda było by zmarnować. Dlatego warto skorzystać z profesjonalnej pomocy (profesjonalnej pomocy).
Wizytówka powinna utrwalać korzystny wizerunek twojej firmy, zapewniać łatwy jak też prędki kontakt z twą firmą (istotne jest, aby istniało parę opcjonalnych dróg – sam adres e-mail może nie starczyć). Ważne jest też, by była ona łatwa do przechowywania i do znalezienia nawet po dłuższym czasie. Broszurka zapewnia większość tych zalet, dodając do nich obfitość danych, które może komunikować klientom, głębsze zapoznanie klienta z firmą oraz jej ofertą a także zachętę do prędkiego zainteresowania się ogłaszanymi towarami (mogą to być przeceny, ograniczone czasowo konkursy lub inne formy zachęcenia klientów do działania).