Jak zaprojektować dobre wizytówki firmowe

Myślenie stereotypowe to wizytówka w postaci kartoniku o rozmiarach 85×55 mm, zadrukowanego z jednej względnie z obydwu stron twymi danymi kontaktowymi a także danymi przedsiębiorstwa. Prawie każdy tak właśnie myśli o wizytówce. Skuteczny marketing powinien wychodzić poza wszelkie wzorce. Czas na myślenie niestereotypowe!

wizytówki

Autor: Sean MacEntee
Źródło: http://www.flickr.com

Wizytówka składana wiąże zalety nośnika tradycyjnego a także kilkustronicowej broszury. Jest ona poręczna w przechowywaniu, co umożliwia jej długi żywot po wyprodukowaniu. Zarazem ilość informacji, jaką jest w stanie przekazać przy tak małej przestrzeni, jest zdumiewająca. Złożona wizytówka mało różni się od innych druków tego typu, bez kłopotu mieszcząc się w tradycyjnym wizytowniku. Po wzięciu jej do ręki nagle rozkłada się, oferując sześć niedużych stron, na których możesz umieścić wszystko, co ocenisz za interesujące dla konsumentów oraz korzystne z twojego punktu widzenia. Nieczęsto będziesz mieć okazję nawiązać tak trwały kontakt z potencjalnym klientem. Nawet gdy nie skorzysta on z twoich usług natychmiast, oryginalna wizytówka (kliknij tutaj) może przypomnieć mu o tobie nawet po wielu miesiącach. Z wszystkich materiałów promocyjnych, wizytówki składowane są najczęściej – większa część ludzi wychodzi z założenia, iż nigdy nie wiemy, kiedy mogą się przydać. Kreuje to szansę, którą szkoda było by zmarnować. Dlatego warto skorzystać z profesjonalnej pomocy (profesjonalnej pomocy).

Wizytówka powinna utrwalać korzystny wizerunek twojej firmy, zapewniać łatwy jak też prędki kontakt z twą firmą (istotne jest, aby istniało parę opcjonalnych dróg – sam adres e-mail może nie starczyć). Ważne jest też, by była ona łatwa do przechowywania i do znalezienia nawet po dłuższym czasie. Broszurka zapewnia większość tych zalet, dodając do nich obfitość danych, które może komunikować klientom, głębsze zapoznanie klienta z firmą oraz jej ofertą a także zachętę do prędkiego zainteresowania się ogłaszanymi towarami (mogą to być przeceny, ograniczone czasowo konkursy lub inne formy zachęcenia klientów do działania).

Broszura rozmiaru wizytówki, wizytówka złożona z trzech niewielkich arkuszy – jakkolwiek to określisz i przedstawisz sobie, jest to bez wątpienia doskonały pomysł na promocję swej firmy oraz zainteresowanie bardzo wielu klientów jej ofertą. Wizytówka składana posiada atuty trójstronnej broszurki oraz klasycznej wizytówki. By znaleźć firmę zajmującą się projektowaniem i drukiem podobnych wizytówek starczy wbić w wyszukiwarkę wyrażenie: projektowanie wizytówek.