Jak efektywnie reklamować swoje usługi, by zachęcić odbiorców do działania?

Aktualnie żyjemy w epoce informacji, gdzie dzięki najnowszym rozwiązaniom technologicznym wieści rozprzestrzeniają się momentalnie. Billboardy wciąż są skutecznym medium reklamowym. Powieszenie ich przy dworcach autobusowych, bądź głównych ulicach, sprawia że plakat jest dostępny dla wszystkich. Rozprasza uwagę, jednak nie jest nadto natarczywy.

billboard

Autor: Alan Stanton
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama outdoorowa jest krótkim przerywnikiem w życiu powszednim. Dlatego musi w unikalny sposób przykuć uwagę widza i zmobilizować do wykonania oczekiwanej akcji. Twórcy reklamy outdoorowej mają za zadanie ogromną ilość informacji przekształcić w krótki komunikat. Reklamy muszą mieścić w sobie zwięzłe hasła jasne dla wszystkich odbiorców oraz zapadające w pamięć.

Siła plakatu dużego formatu tai się w jego zwięzłości. Zestawienie dwóch elementów: tekstu i obrazu musi zachęcić odbiorcę do określonej akcji, przykładowo do kupienia promowanego produktu. Warto zainwestować w sieć telebimów. Aby reklamować się w ten sposób należy zaznajomić się z zasadami oraz wytycznymi obowiązującymi przykładowo w mieście Bydgoszcz, lub w każdym innym wybranym punkcie. Wytyczne na pewno są dostępne na stronie odpowiedniego Urzędu Miasta bądź Gminy.

Starczy dostać się na stronę oraz odszukać niezbędne dane. Można także zadzwonić do odpowiedniego Urzędu bądź wybrać się tam personalnie. Mając wiedzę, jak w danym miejscu rozmieszczać reklamy, uniknie się niepotrzebnych trudności lub kar pieniężnych. Warto promować się przez odpowiednie biura reklamowe.

Reklama

Autor: David
Źródło: http://www.flickr.com
W takim przypadku nie będzie konieczna wizyta w Urzędzie Gminy, ponieważ to usługobiorca będzie odpowiadać za billboardy. Stawiając na tę metodę można użyć internetu. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce przykładowo związek wyrazowy: billboardy Bydgoszcz. To zapytanie na pewno odsłoni ogromną listę agencji reklamowych. Tym sposobem można zapoznać się z przeróżnymi ofertami, rozeznać się w sugerowanych cenach, uzyskać kontakt bądź zapoznać się z opiniami bądź listami referencyjnymi.

Wobec tego, aby outdoorowa reklama była owocna należy zwrócić uwagę na prezentację plakatu. Przekaz musi być krótki jednak ciekawy oraz zapadający w pamięć. W dalszej kolejności istotna jest lokalizacja umieszczenia billboardu oraz regionalne procedury stosowane do zewnętrznego reklamowania swoich produktów.