Internet w tych czasach jest potrzebny w każdym miejscu? Jakie są tego najistotniejsze zalety?

Nasza rzeczywistości są wypełnione mobile i social mediami. Robiąc firmę, którą każdego dnia mają szansę odwiedzić ludzie – tak samo ogromne sklepy, jak i malutkie kawiarnie – trzeba mieć świadomość, że chcą oni być cały czas on-line. Dostępność do internetu daje im bowiem okazję sprawdzenia wiadomości zarówno prywatnych, jak i służbowych. Musimy zatem dać im szansę skorzystania z bezpłatnego dojścia do sieci – może bez wpienia dzięki tego typu działaniom będą oni dostosowywać w sumie nasz lokal.

restauracja

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com

Stając się mądrym właścicielem, nie sposób nie zauważyć, jakie szanse daje dostęp do sieci dla klientów i związany z nim WiFi marketing. WiFi marketing (tutaj) ma okazję zostać użyty dla celów przedsiębiorstwa – by np. przekazywać swoim klientom informacje marketingowe. Jest to najnowsze rozwiązanie marketingowe, które tak naprawdę kierowane jest do przedsiębiorstw, które oferują swoim klientom dostępność do sieci. WiFi marketing może zadziała bardzo łatwo. Nabywca przychodzący do naszego lokalu łączy się z siecią WiFi. Logowanie może nastąpić przy pomocy Facebooka, dzięki czemu mamy szansę mieć dostęp do otwartej sieci. W chwili logowania się do sieci klient widzi pokazywaną przez nasz lokal reklamę. Następnie tworzona jest baza klientów, dzięki czemu umożliwiony jest kontakt z nimi i przesyłanie im informacji o najnowszych rzeczach w lokalu albo sklepie. WiFi marketing (przejrzyj-> link tu…) jest jeszcze mało docenioną metodą, jednak powoli zaczyna się to zmieniać. Znacznie częściej sklepów, lokali albo restauracji.

wifi marketing

Autor: kennejima
Źródło: http://www.flickr.com

Najistotniejszymi korzyściami, które niesie za sobą zastosowanie WiFi marketingu to po pierwsze, branding. Ponadto daje on możliwość kierowania klientów do naszej strony startowej, aplikacji mobilnej lub też prosto na fan paga na Facebooku. WiFi marketing może dawać też możliwość skierowania informacji marketingowych od razu realnie. Co więcej może dać szansę zgromadzenia danych kontaktowych do klientów, logujących się na dostępną sieć internetową. Najdoskonalszym punktem jest jednak szansa kontaktu z konsumentem już po opuszczeniu przez niego naszego lokalu – jest to tak nazywany remarketing, wiadomości na Facebooku lub przez informację mailowe.